top of page

Marko Njavro

Izvršni direktor za operativno poslovanje Franck Grupe

Iza Marka Njavre stoji više od 20 godina iskustva i rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Franck Grupi se pridružuje s pozicije glavnog direktora Strateškog poslovnog područja snacka u Atlantic Grupi s istaknutim regionalnim brendovima poput Smokija i Štarka te ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 100 milijuna eura. Sa svojim timom inicirao je i realizirao investicijske cikluse na kategorijama čokolade, biskvita i vafla te proveo uspješno repozicioniranje krovnog brenda, a poseban doprinos dao je s projektom početka razvoja proizvodnih kapaciteta, odnosno izgradnje nove tvornice ekstrudiranih proizvoda čime je postavio temelje za budući rast i razvoj.

Njavro je veći dio svoje karijere proveo upravo u industriji pića, u Zagrebačkoj pivovari gdje je i započeo karijeru. Bio je regionalni predsjednik Molson Coorsa za Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, u čijem je sastavu i Zagrebačka pivovara, s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 milijuna eura. Obnašao je i funkcije glavnog direktora Molson Coorsa u Bugarskoj te direktora marketinga u Rumunjskog. Prethodno je bio na čelu grupnog marketinga za ključne brendove Stella Artois, Beck's i dr. za devet tržišta srednje i istočne Europe sa sjedištem u Pragu te marketing menadžer za Ožujsko pivo.


bottom of page